fredagsblogg

Tack för alla glada tillrop och peppningar!

bilder på drömkåken finnes här på
hemnet

denna veckan har varit full fart. Hilda är lite förkyld och befinner sig just nu hos mormor och morfar och morbror och blir ompysslad. Mamman är precis hemkommen från konferens som pågått nonstop, döm om min förvåning när vi faktiskt fick en hel timme över innan tåget gick hem. Hade jag vetat det i förväg hade jag ju kunnat höra av mig till fröken S som ju är i krokarna.
Jag fick dock faktiskt handlat ett par saker. Styrde kosan till allas vår favoritaffär i gbg Lush och införskaffade ny porridge, den är ju nästan slut, hemska tanke. På vägen därifrån fastnade mina ögon på den rödgula  Games Workshop skylten och ämnar ikväll överaska sambon med en ny armébok som han velat ha. Tänk vad han ska bli förvånad. Dels att jag kom på tanken och dels att jag hittat rätt bok (fortfarande rätt nervös att det mot förmodan är fel). så jag får väl hålla tummarna igen.

Nu ska jag äta en macka innan jag traskar över till gipsade vän M och smaskar kaka :) och grämer mig över att jag inte hade möjlighet att bli kvar i gbg och följa med de andra vännerna och titta på pirater. Kan meddela från säker källa som sett den redan att man inte på något sätt blir besviken. Själv får jag väl längta ett tag till.

Kommentarer
Postat av: lisen

vilket jättefint hus!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback