Om Hilda

Det var längesedan jag visade några bilder.
Ska försöka passa på nu medan hon förhoppningsvis sover lite till. En del bilder från våra utomhusvistelser ligger fortfarande i pappans kamera och i min telefon så det får bli en annan dag.

Hilda tycker om att hjälpa mamma att bädda på morgonen. Mest för att hon får sitta på sängen och spegla sig i mammas snurrspegel.


Det ska ju också börjas i tid med karriären nu för tiden. Här funderar hon på om hon ska bryta sig in i pappas verktygslåda för att hitta ett yrke, typ snickare


eller om hon ska nöja sig med hans golfbollar och bli proffs


Vi har ju som sagt sett till att hon fått eget rum. Aningens suddigt var det första morgonen i nya rummet. Men hon sov ju gott och det är huvudsaken.


Sedan var det lekdags i mitt alldeles egna rum för stumpan. I bakgrunden tror jag att hennes lilla träbankbräda skymtar. Som tur är saknas spikarna så själva bankandet dröjer.


Hon har utvecklat en grym hastighet på golvet och förflyttar sig bra mycket snabbare än mammas kamera. Så man hinner inte alltid undan.


Kameran är ömtålig!


Nu blir det lunchtillverkning.


Kommentarer
Postat av: Thurz

Vilka fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback