lång

Idag blev en alldeles för lång dag på jobbet, och ganska stillasittande. Resultat.. tja förutom trött och hungrig, vilket numera är ganska konstant så är det också ganska stelt i ryggen.

Försökte hinna gosa med stumpan lite extra ikväll för när jag kommer hem imorgon så har hennes mormor varit här och snott henne för helgen. Men det var svårt att hinna så mycket gos på en futtig timme. Så går det när man jobbar så länge, men snart är jag på noll i flexet och då blir det inga fler långa dagar här inte. Då blir det snarare nån dag i veckan som blir kortare eftersom tiderna ofta styrs av bussen och då kan man tjäna ihop till en tidig fredag :)

Imorgon kan det dock bli en lång fredag, har inte bestämt om jag orkar det eller inte. Det märks. Jag ska i alla fall försöka vara riktigt effektiv, till skillnad mot idag när jag inte fick nåt gjort alls kände jag.
Nu ska jag dock hitta sängen, så jag orkar gå upp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback