gravidbryderier

kväll, trött, mätt. lyxade med rostade mackor med marmelad, undrar jag vad kotten tycker om det. Häromdagen var jag tvungen att halvligga i stolen på ett möte för att någon förmodligen hade fastnat i vinkelvolten där inne. Sambon hävdar dock fortfarande att han inte känner något, konstigt säger jag.

Ska nog inte göra något mer stort idag. tänkte komma i säng tidigt istället. Rent logiskt borde det ju vara så att ju tidigare jag går och lägger mig, ju tidigare på natten vaknar jag för toalettbesök och det borde göra det lättare att somna om. När jag vaknar runt 4-snåret och ska gå upp halv 6 så blir det ingen bra sömn den där sista timmen.

Idag har jag varit lite extra gravid-trött och lite hormonell tror jag. Har dock låtit bli att interagera för mycket med folk, mest för säkerhets skull. Vill undvika att bli upprörd i onödan.

Efter helgen blir jag nog med mer mammakläder att prova, min klädeslangare skulle få leverans. Håller tummarna för att det blir många saker, speciellt underkläder vore bra. Har retat mig som attan i veckan på att inget sitter som det ska men samtidigt kan man liksom inte gå och köpa 7-8 par carriwell-trosor som kostar 200 pengar styck. Då blir man ju ruinerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback