planeringsmissar

Jo, att jag själv inte har koll på läget är ju en sak. Jag hade ju lyckats "glömma bort" min egen semestervecka vilket resulterade i att jag kan åka på intensivkurs. Det ska bli kul.
Sedan är det andra saker som är mindre kul. Som att sambons extrajobb helt plötsligt har bytt dagar, de ligger fortfarande i sagd vecka men andra dagar. Det blir superrörigt i lilla barnfamiljen. Idag är jag hux flux ensam mamma, nästa helg är det 3 olika saker som ska klaras av och som krockar med varandra. Tack och lov krockar det inte längre med min första dag på jobbet som infaller måndagen efter detta.
Sedan har vi ju krånglet med hur vi ska vara föräldralediga den närmsta tiden. Sambon jobbar ju fortfarande sina 25% och jag ska jobba 90 %. Hur vi ska lösa de felande 15 %, ja det är en kluring. Jag skyller allt på honom som trodde att han bara skulle jobba till sista augusti ;)
rörigt var ordet sa bill. Nu ska mamman sova eftersom barnen redan gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback