hello world

Jo nedräkningen tog visst slut, snabbare än jag kunde ana när jag skrev förra inlägget :) Nu är vi fyra i familjen. För en vecka sedan anlände vår lille pojk, Gustav.
Det blev en lång vistelse på bb även denna gång. Eftersom min sambo och jag är oerhört okompatibla vad gäller blodgrupp har vi lyckats få två "gula" barn med för höga bilirubinvärden. Stackars bubben blev liggande i solarium i ett dygn och sen har det varit massa prover. Så i torsdags blev vi äntligen utskrivna.
Vi är rätt trötta men vi mår bra, ingen har kapat mina magmuskler denna gång så jag är piggare vill jag lova.

Återkommer när vi piggnat till såpass att bloggande kan ingå i rutinerna.

Kommentarer
Postat av: lisen

Nämen ååh! En Gustav! Grattis, välkommen och lycka till! Vad säger storasystern? Kram!

Postat av: Linda S

GRATTIS till er nya familjemedlem! Det verkar som om alla får pojkar nu mera. Under hösten har 4 kompisar till oss fått pojkar, sen vi och en kompis till vet att de kommer få en pojke i april. De kommer få slåss om tjejerna sen :) Jag hoppas att vi kan ses när allt lugnat sig för er så att killarna får skaka hand. Ta hand om er. Kram!

2012-02-26 @ 22:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback