nedräkningen

Nedräkningen går mot sitt slut. Beräknad bebisankomst är imorgon. Min semester är slut, stumpan ska gå på dagis en stund och vi får väl börja räkna upp igen efter morgondagen.
Just nu ger jag upp mina försök för idag med att hitta ny kudde till stumpan på nätet, hon ska ha en "riktig" barnkudde egentligen så vi borde ordna med det, och det gör ju att lillasyskonet kan ta över de andra kuddarna. Dock hittade jag en bra tygsite som hade billig plastad frotté i lagon storlek till stumpans nya säng, det blir ju snart dags för mer intensiv potträning för stora damen, lika bra att vi är förberedda.
Nu sova för imorgon ska vi upp till dagis. Tid att passa.. ojoj hur ska det gå? vi som varit lediga så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback