gråmulet

Det börjar vara jobbigt att vara såhär gravid. Mitt humör är inte alls på topp och just nu funderar jag på om en av kollegorna lyckas smitta mig med sin förkylning. Det har jag verkligen inte ork med.
Dessutom hinner jag inte med att göra saker som jag vill och absolut inte i den takt jag vill. Detta irriterar mig givetvis en hel del. Och det enda jag borde göra just nu är att njuta av sista tiden med lilla stumpan som enda barnet och vara förväntansfull på hur det blir sedan.
Tyvärr grubblar jag för mycket och allt blir bara stressigt och gråmulet. Att vara positiv är inte alldeles lätt när man saknar ork.
Imorgon är det dock andningshål i form av tacos. Det ska bli skönt. Och så hade vi ju ett i helgen också i form av pappas 60-års kalas. Vi behövde det, eller i alla fall jag.

Nu är det givetvis alldeles för sent igen så jag ska idka sömn så jag kan påbörja min sista arbetsvecka på ett bra tag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback