obeslutsam

Jag har ännu inte bestämt mig om bloggen ska vara kvar eller inte. Tre månaders frånvaro gör ju att man undrar varför. Men det börjar finnas ljusglimtar, det blir mer och mer tid över när barnen börjar få liknande sömnvanor och vi får mer rutin och ordning. Viktigast av allt är att vi alla sover mycket bättre vilket ger mer energi. Det behövs nu i vintermörkret,
Jag vill ju egentligen ha bloggen kvar men funderar på om man kan ha en hemmasnickrad variant på en hemsida. Vi har funderat på att skaffa en egen domän så det vore trevligt att kunna styra själv t.ex. vem som läser för att kunna ge er som vill mera bilder på oss. Jag vill inte lägga dem öppet för man vet aldrig vad som händer, det finns så mycket konstigt folk.
 
Beslutet får vila över jul och sedan hoppas jag kunna göra något vettigt av det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback