livstecken

Jag är här, vi har det ganska bra. Men vi är mest trötta och tar oss inte för mycket. Att skaffa två små barn så tätt rekommenderas inte. Jag älskar mina barn men lite mer ålderskillnad hade inte gjort något. Jag åker till jobbet, kommer hem, barn ska matas, tvättas och läggas, När de somnat ska det diskas, tvättas och föreberedas för ny dag. Sedan är klockan 22 och jag däckar i min säng.För att sedan vakna 2-3 gånger per natt stoppa om sonen som vaknar och yrar efter sin napp.
Sitta vid datorn är en lyx som hinns med nån gång i månaden. Visst skulle jag kunna hinna mer om jag verkligen bestämde mig men när viljestyrkan ägnas åt att gå upp på morgonen, då är det inte mycket att göra åt saken för tillfället.
Eftersom klockan är över 22 är det nu dags att däcka. Kram vännerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback