Nu så

Idag är det vinter ute! Så skönt det är! Himlen var blå när jag gick till jobbet imorse och nu på kvällspromenaden så var det lite småvitt på marken och myspysigt. Julstämmningen börjar ta sig lite.
Bestämde mig till slut igår för att jag ska ha födelsedagsfika på söndag. Tror jag har hunnit meddela alla som jag hade tänkt. Det fick bli djungeltrumman på msn och lite sms. Har dock en eller två kvar att få tag på, men det blir nog roligt till slut.

Imorgon ska jag unna mig att traska ner till staden. Gå lite ärenden och sedan handla ingredienser till Lussebullar. Och jag är ledsen alla russins och saffransdissare. Jag bakar med, så det så! Ni kan få en pepparkaka istället.. eller en tårtbit :) och glögg "för det är ju jul!!" *skråla med "kenneth åhlborg"-röst.(hänger du inte med på den har du tittat för lite på Galenskaparna, gör om -gör rätt)

Nu ska jag ta mig mot sängen. Det ska bli skönt att få sova. Speciellt när man har lite mer positiva tankar i huvudet.

sussa sött
*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback