bra.

Jag vet inte hur många jag hörde säga idag att "det är så skönt att det är fredag". Imorse var jag inte riktigt böjd att hålla med eftersom jag var nervös för den föreläsningen jag och C hade på eftermiddagen. Men nu när det är färdigt så kan jag bara hålla med. Det är riktigt skönt att det är fredag.

Det är dessutom en såndär bra dag. Solen skiner eller ja just nu är det nog rätt mörkt men innan så :)
Jag har hunnit gå långpromenad med hunden. Jag fick tag på tvättid idag så jag tvättar för fullt. Tekannan jag vann på tradera hade kommit så den står och glänser i vitrinskåpet. Jag var busig och köpte lite fredagschips att mumsa på i min ensamhet. Och eventuellt så kommer mamma och hälsar på imorgon eller söndag och har med påsen från Ikea som jag glömde när vi var hemma för typ.. en månad sedan :)

Det är helt enkelt bra.
Det enda som är lite frustrerande är att jag redan sett mer än hälften av min tribe-box. Jag ville ju försöka få den att räcka ett tag ;). Och ja.. jag tror jag är lite för tribeskadad. Ska bara titta på stargate resten av kvällen.. jag lovar.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback