Det gick!

Vaddå undrar ni säkert? Jo det gick att träna. Var nere på friskis och skuttade och som alltid när jag väl skuttar lite så undrar man varför man inte gör det oftare. Varför man inte går dit när det är så kul och det känns så bra efteråt. Jag skulle nog varit en levande äkta reklampelare för friskis igår. "Riks" slogan är ju "Det är svårt att dölja att du varit här" och så visar man bilder på förnöjt leende människor. Så såg nog hela jag ut när jag gick hem.

Jag blev dessutom glatt överaskad när jag kom ner igår. Min favoritledare som egentligen vilar denna termin hade fått hoppa in så jag fick en rivstart med ett pass bas styrka. Det var tufft men så gôtt. När jag kom hem hade jag fått en massa extra energi så jag fick en massa saker gjorda, vilket också kändes väldigt bra. Så jag är rätt nöjd med gårdagen.

Nu ska jag gå på det passet varje måndag. Har bestämt att jag ska träna minst ett pass i veckan och detta passar bäst. Sen får vi se hur bra det går och om jag behöver byta upp mig till något tuffare. Men det blir en senare fråga. Just nu är jag bara glad att jag tog mig dit och om jag lyckas ta mig dit nästa vecka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback