sportfåne

Så var det helg. Upptäckte att jag var dåligt förberedd på en helg i soffan framför tv och VM. Så efter dagens båda lopp måste jag bege mig till affären och införskaffa förnödenheter för kvällen och morgondagen.

Dagens första lopp gick hyfsat så när som på Nilssons stående skytte. Han är så hiskeligt ojämn. Att han inte ska lyckas hålla ihop det en enda gång. Och Ferry bommade ett i liggande.. varför? Det blåste ju inte idag.. inget att skylla på. Visst är det lite nerver med i spelet men efter ett par starter så hade man ju hoppats att det skulle släppa.
Men men.. bara att bita ihop och komma igen. De blev ju trots allt 6:a vilket inte är helt kass.

Om en timme går damernas masstart. Ett litet medaljhopp där. Så jag får hålla tummarna ett litet tag till.

Det går ju vanlig längd också. Södergren blev 5:a i herrarnas fristil på förmiddagen och damerna kör just nu. Ska kolla till tv snart och se hur det går för Kalla.

Kan ju tillägga att jag faktiskt var och tränade igår igen. Har träningsvärk överallt men det var det värt. Nu ska vi bara hålla ångan uppe resten av året.

För er som tycker det blev mycket sport. Jo det är sant... det bor en mycket liten men väldigt enveten sportfåne innerst inne :)

*poff och pang*

Kommentarer
Postat av: Maian

Jag och Stina har börjat få rutin på 45-60-minuters promenixar numer. Du får hänga på nån gång!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback