Ny lägenhet

citerar Gert Fylking:  "Äntligen!"

Nu har jag och sambon varit och skrivit på kontrakt till vår nya fina 4:a. Vi ska visserligen inte flytta förrän i slutet av november men jag svävar på moln i alla fall. Flyttlasset kommer bära till Havstena och det ska bli så skönt.
Jag kommer återigen att få promenadavstånd över gården till disse och elli vilket jag saknar jättemycket. Det blir även närmare till en rad andra vänner. Tyvärr är det ju ett par stycken som det blir längre till också men man får väl helt enkelt börja cykla igen. Väcka latmasken. Annars blir det svårt att ta sig till friskis, dit kommer det att bli långt eftersom det inte finns någon cykelbana utmed östra leden. Jag fattar inte att de inte bygger en, det skulle underlätta massor.

Nu ska vi fira med kaffe och morotskaka och fylla i tapetönskemål till de rum där det var nödvändigt.
Sedan ska jag börja packa :).. jo jag vet att det är lite tidigt men vi har ju trots allt en del saker som vi mest har för att spara så de kan jag ju faktiskt plocka ner. Det är underligt vad grejer man samlar på sig på 7 år.

mot kaffet
*poff*

Kommentarer
Postat av: Thurz

GRATTIS!! :)

Postat av: Linda

Vad roligt, grattis!! Då väntar jag på inbjudan när ni flyttat in :) Vart i Havstena blir det?

2008-07-24 @ 20:26:51
Postat av: Amie

Grattis tjejen!



Saknar sommarpubarna på Boulogner, vore kul att komma dit någon gång men det lär inte ske i det närmsta är jag rädd...



kramar

2008-07-25 @ 09:38:26
URL: http://www.hartzen.se
Postat av: wizkaz

Linda: Lägenheten ligger precis bakom icabutiken på havstena så det är bekvämlighetsavständ till allt :)

Inbjudan kommer var så säker.. men det dröjer några månader ;)

2008-07-25 @ 10:06:15
Postat av: wizkaz

amie: :( säg bara til om ni är i närheten, en fika kan vi ju alltid ordna i alla fall kram

2008-07-25 @ 10:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback