Close, but no cigarr

Pust!

Känner mig inte på topp idag. Fick samma känningar som i fredags, dvs somna vid tangentbordet, kaffe och fruktstund till trots. Jag kanske har varit för nyttig. Nä.. det går nog inte.

Det går lite mer frammåt på jobbet i alla fall. En del möten avklarade och nu "ska vi bara" fixa till allt. Imorgon är det dock möten hela eftermiddagen. Så vi får se vad mycket vi hinner innan lunch. Hoppas jag inte blir sådär trött igen. Jag vet ju inte riktigt vad jag ska göra åt det.

Mitt klädpaket från ellos kom i fredags. Tyvärr passade inte det mesta utan det väntar på att bli tillbakaskickat. Jag fick dock min underbara plommonlila långa kofta. Några sånna där bastoppar blev det också. Nu klarar jag mig ett tag framöver.

När jag ändå ska gå och returnera kläderna ska jag hämta mina senaste traderafynd. Ett paket till mamma och två till mig. Ska bli kul.

Jag tror att jag ska göra likt kollegan
mie och införa köpstopp. Jag har ju allt jag behöver så det är rätt onödigt att köpa saker bara för att man vill.

Vi har hunnit en del idag i alla fall. Varit på mekonomen och handlat delar till bilen som måste lagas innan vi ska ha påsksemester. Körförbud är obra helt enkelt. Vi har också hunnit träna. Visserligen hoppade vi över ett par övningar för vi båda känner oss lite sjuka men ändå ett fullgott träningspass. Vi får se när nästa blir.

Nu ska jag göra lite saker till istället för att prata om dem
*poff*


Kommentarer
Postat av: Stina

Det är ju då man ska handla, när man vill, inte när man måste.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback