Vi har börjat

Jo, vi har faktiskt packat några lådor och packat om några gamla lådor. Slängt saker som jag aldrig trodde jag skulle kunna slänga. Började sortera i mina gamla skolpärmar och sparar bara tentor, inlämningsuppgifter, uppsatser och kursplaner. Heja mig! Hyllmetrarna ska väck. Det enda jag sparar är språkpärmarna, åtminstone tills vidare. Kanske får även de en genomgång senare.
Hittade lite gamla vhs-band (sambon skulle säga massor) och även där har jag sorterat ut och ska ta med hem till lillebror för påseende.
Så nu har vi faktiskt kommit igång, känns ganska bra. Får se om vi hinner med ett par lådor till innan vi ger oss ut på utflykt i eftermiddag. Man ska ju smida medan järnet är varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback