vidskeplig? icke

Vem har bestämt att fredagen den 13:e är en otursdag?
Jag lovar att den personen inte fått några glädjebesked. Men det har jag så jag ska göra detta till min nya turdag!
Säljaren har godtagit vårt senaste bud! Hurra!
Nu ska vi "bara" besiktiga och gå igenom alla oändliga detaljer, fast rent mentalt har vi båda redan flyttat. Håller alla fingrar och tår för att allt blir bra och att det inte kommer dröja allt för länge innan vi kan få allt klart och flytta.
Nu längtar jag ut ur stan mer än någonsin.

Och jag vet vad jag vill ha i julklapp:
"Jag vill ha en matkompost, en franskdesignad matkompost. Alla borde ha en sån, en matkompost en matkompost. Kanske en till matkompost, en kompost att ha mat i. Tuff och proffsig, ball och snofsig, Mat-kom-post!" (Allt enligt Lars Vegas Trio)

Kommentarer
Postat av: lisen

härligt!!!! hoppas alla detaljer löper på bra o att ni snart kan flytta in!!!! kram

Postat av: Snjodis

Wohooo!! Det är nog karma för att du är snäll.

Jag inser att inte alla steg är klara och jag kan komma på fika redan nästa helg, men grattis! Jag håller tummarna för att huset är bra och att köpet går igenom. Jag lovar att hjälpa till att bära grejer.



2011-05-14 @ 01:55:57
Postat av: Maian

GRATTIS!!! Flytthjälp hittar ni här, två par armar! Och skulle ni behöva barnvakt så finns vi att tillgå också!



Finnes foton på drömhuset?

2011-05-14 @ 09:56:12
Postat av: Thurz

ååh va roligt, jag visste att allt tummhållande skulle ge resultat. Jag längtar tills jag kan komma och hälsa på och sitta på altanen =)

2011-05-14 @ 14:36:02
URL: http://svartfluffig.wordpress.com
Postat av: Frida

Åh hå va spännande! Kniper tummarna :-)



Och sen angående körkort. Jag tog mitt för några år sen och det går bara att konstatera följande:

- det är inte svårt att köra bil. Kolla baraviöja miffon det finns ute i trafiken...

- teorin är typ vanligt bondförnuft

- körkort är en otrolig frihetskänsla, att sätta div i bilen att köra dit man vill när man vill är oslagbart!

- att ta körkort är en av de största egokickar jag fått, var nog stoltare över det än min högskoleutbildning :-)



Så you go girl! Du kommer fixa det i ett naffs!!

2011-05-17 @ 13:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback