bemärkelsedag

*muttrar lite över att blogg.se inte slänger ut en eller varnar för att man är utloggad när man skriver inlägg, tar ett djupt andetag och skriver om*

När jag skrev rubriken kom jag på att flera av mina vänner faktiskt fyllt år den senaste månaden eller så utan att jag ens sagt grattis. Känner mig som en ganska dålig vän och får försöka lova lite bot och bättring.

Idag är stumpan 16 månader, tiden går fort. Hon går, pratar och upptäcker saker hela dagarna. Igår levde hon rövare hemma hos N&M. Försökte tugga i sig Ns skumgummipussel och fipplade loss bitar ur rubiks kub. Hur hon nu gjorde det? Det kan ju inte ens jag fast jag försöker med vilje!

Det går fortsatt bättre att lämna på dagis. Nästan inga ledsna miner och idag vinkade hon åt pappa glad i hågen när han gick. Det tar sig.

M förärade oss ett USB-modem/dongel-aktig sak (Tusen tack!), så typ imorgon när det finns tid över så ska vi kolla om inte det mobila bredbandet. Håller tummarna, jag behöver internet!

Nu frukt, kotten är hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback